Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Carola - 12 mars 2012 20:47

Ja nu är det dax för nya äventyr.... den 1 april blir vi stadsbor igen. efter 18 år på rymmen....


Dels får jag närmare till jobbet...tio minuter på cykel.... tjugo minuter till fots....;)


sen att jag nu är singel gör väl sitt till.... jag tyvärr blev det så... visst är det tråkigt att en dröm spricker men vi är vänner och hoppas kunna lösa det på bästa sätt.


Klart det känns i hjärtat men vi är ändå rörande överrens. Ochvänskapen SKA vi behålla, vi har ju trots alllt älskat varandra ( o gör väl det fortfarande på sitt sätt) men man kan tyvärr inte leva på enbart kärlek när vardagen är kaosartad, tyvärr.


 Men som sagt... nu börjar äventyret...


 och

det gör vi i DENNA....;)  eller egentligen inte just precis denna men en likadan i ett annat hus i samma område..


en trea på tredje våningen... ingen insyn (skönt) o en kvart från centrala stan... toppen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards