Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Carola - 28 februari 2012 22:04

Så var det det här med tid då.......tänk om jag kunde lära mig att skapa lite tid bara lite extra tid så där...då kanske inte dagarna blev så fasligt korta o jag hinner med o göra det som jag VILL göra och inte bara det jag måste göra...


Det är bara så mycket på jobbet just nu..mycket som ska klaffa..scheman som ska testas o eventuellt göras om...alltid är ngn personal sjuk så tidsschemat spricker . Kloning...det är vad jag skulle behöva!!!


Mycket annat är på gång...förändringar...men de återkommer jag till vid ett senare tillfälle..


Idag är jag låg...väldigt låg.. Minns och saknar en vän... det är 14 år sedan jag såg honom för allra sista gånger...14 år sedan jag hörde hans röst...14 år av saknad av den allra finaste vännen.


Han fattas mig så otroligt...det märkliga är att än idag kan jag lyfta luren för att ringa honom...o i samma ögonblick komma på...att han inte längre finns bland oss..


Du är saknad Peter..glömmer dig aldrig. Du var min allra bästa vän. Den som kände mig bäst...den som alltid fanns där när helst jag behövde en famn att krypa in i...bara för att få tröst. Du var mitt stora stöd i livet.

Jag älskar dig....och saknar dig så FÖRBANNAT mycket!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards