Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Men blir jag nå less då?!

Av Carola - 18 januari 2012 21:26

Börjar bli riktigt ordentligt LESS....ständigt dessa sjukdomar...är det inte det ena så är det det andra... igår kväll däckade jag redan klockan åtta på kvällen!!...men hallå säger jag bara...kl 20.00 Jag som aldrig kommer i säng förrän efter elva om kvällarna annars...men jag var totalt färdig...vimmelkantig o dödstrött...hade en djävulsk tandvärk..den bara kom över mig. 


Idag har det varit lika snurrigt..tanden har inte värkt något på hela dagen men däremot har jag varit yr i skallen...så fort jag böjt mig ner har det snurrat till.. sen när jag åkte hem från jobbet började tanden bråka igen!!..


Så jädra typiskt...ja ursäkta att jag svär...men jag blir så less...vill INTE vara hemma NU!..har dels massor att göra på jobbet...o en massa o göra här hemma... i morgon är det kurs som håller i sig i dagarna två...och det vill jag heller inte missa...


Möten igår som gjorde ett litet avbrejk i arbetet...men det är skönt att jag har så duktiga medarbetare så det fixade sig ändå.


På tal om möten ja....vissa möten är inte alltid så trevliga...då menar jag möten med människor i vardagen...trodde liksom det var utagerat redan men märkte attityden från "vissa" igår..... det här med löjlig "utfrysning" biter inte på mig...kan man inte bete sig vuxet o stå för det man gör och dessutom kommer med efterkonstruktioner är man inte mycket värd i mina ögon....det säger mer om "denne någon" än om mig....nä ärlighet varar längst. Jag somnar iaf med gott samvete varje natt,


Undrar om "vissa" gör det.....nåja...det är "vissas" bekymmer...inte mitt..



 
 
Hebbe

Hebbe

21 januari 2012 19:22

Hej du,,krya på dig nu,,fort...Då bodde du i det som tidigare var Konsum 1:an..Seså se till så du blir,,Mört och kry som en pigg,,Kram.

http://farfar0hebbe.wordpress.com

Carola

21 januari 2012 23:25

Ja nu har det varit lite väl många förkylningar...men det blir väl så när de små envisas med att komma hem med den ena förkylningen efter den andra. Tack. kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 21 december 2014 10:36

Nu flyttar jag...     Vill du följa med så följ med HIT    Kommer kika in här lite titt som tätt o kanske fylla på med lite smått o gott men min vardag delar jag alltså ovan.  ...

Av Carola - 16 november 2014 21:19

Funderar på om jag skulle byta bloggportal.   Men jag vet inte än. Har ju använt bloggplatsen så väldigt länge.   Men är ändå inte riktigt nöjd med den.    Kanske ska byta nich helt . Känns som om den här bloggen o det här namnet gjort s...

Av Carola - 15 november 2014 08:55

    Att försöka förändra en annan människa       för att denne inte passar in i ens mallar.        Att lyssna på skitsnack     istället för att bilda sin egen uppfattning.      Att berätta saker för ngn som ngn annan ...

Av Carola - 21 oktober 2014 20:25

Äntligen är hösten här. Vi går mot en ny vår, ett nytt år.    Ska bli så skönt att få lämna 2014 bakom mig. Första halvan av året iaf. Bara tårar o elände.   Att andra halvan av året har blivit den absolut lyckligaste tiden i mitt liv trodde ...

Av Carola - 19 augusti 2014 22:11


Är så lycklig nu att jag inte finner ord till det! Allt faller på plats.   Tänk så mycket tid man slösat bort istället för att finna lyckan.   Har funnit kärleken..en sann o äkta kärlek.   Det är så skönt att ha någon vid min sida som upp...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards