Direktlänk till inlägg 31 december 2011

allt har löst sig...nästan

Av Carola - 31 december 2011 00:09

Nu så kan jag iaf avslöja min stora "hemlighet"...jag ska börja på nytt jobb inom jobbet...ska bli något som kan likna vid en arbetsledare för en grupp på ca 5 pers. Jag kommer ha ansvar över två stora bostadsområden inne i stan.. men börjar med det ena området där det tydligen inte har fungerat bra senaste tiden. Känns kul! en riktig utmaning. men visst 17 känns det nervöst. Jag får ju mycket större ansvar så det är mer att tänka på och mer att ta hänsyn till. 


Lite trist bara att jag upptäcker på "vägen" att det finns några arbets"kamrater" som är så vansinnigt falska....varför då liksom?.. ....det är inte enbart choklad som gör tungor bruna på en del....men inget man kan göra något åt..


för övrigt är jag så LESS PÅ HEMLIGHETER. varför ska allt vara så hemligt hela tiden? förstår inte grejen riktigt..


Men men...allt löste sig tillslut..trots magvärk o oroskänsla....trots att andra saker hänt som gjort att man mår dåligt...en sak avklarad iaf..men mår dåligt över en annan. Det var inte min mening att sätta ngn på pottan. Vill ju alla väl...


men det kan bli fel ibland.. .förlåt.  ärlighet varar inte alltid längst har jag fått erfara...

 
 
Sand mellan tårna

Sand mellan tårna

1 januari 2012 10:21

Spännande med nytt jobb :-) Grattis!!!
Anta utmaningen även om du inte har bilder för varje månad men 12 bilder kan du kanske få ihop:) Skulle vara kul att se/läsa.
Önskar dig en riktigt god fortsättning på nya året.
Kram!

http://sandmellantarna.com

Carola

1 januari 2012 10:59

jodå...fck ihop bilder iaf...även om det inte fanns bilder för varje månad...;) var ju inte så flitig jag inte..*L*..kramen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 21 december 2014 10:36

Nu flyttar jag...     Vill du följa med så följ med HIT    Kommer kika in här lite titt som tätt o kanske fylla på med lite smått o gott men min vardag delar jag alltså ovan.  ...

Av Carola - 16 november 2014 21:19

Funderar på om jag skulle byta bloggportal.   Men jag vet inte än. Har ju använt bloggplatsen så väldigt länge.   Men är ändå inte riktigt nöjd med den.    Kanske ska byta nich helt . Känns som om den här bloggen o det här namnet gjort s...

Av Carola - 15 november 2014 08:55

    Att försöka förändra en annan människa       för att denne inte passar in i ens mallar.        Att lyssna på skitsnack     istället för att bilda sin egen uppfattning.      Att berätta saker för ngn som ngn annan ...

Av Carola - 21 oktober 2014 20:25

Äntligen är hösten här. Vi går mot en ny vår, ett nytt år.    Ska bli så skönt att få lämna 2014 bakom mig. Första halvan av året iaf. Bara tårar o elände.   Att andra halvan av året har blivit den absolut lyckligaste tiden i mitt liv trodde ...

Av Carola - 19 augusti 2014 22:11


Är så lycklig nu att jag inte finner ord till det! Allt faller på plats.   Tänk så mycket tid man slösat bort istället för att finna lyckan.   Har funnit kärleken..en sann o äkta kärlek.   Det är så skönt att ha någon vid min sida som upp...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards