Alla inlägg den 15 december 2011

Av Carola - 15 december 2011 18:02

Usch vad det är jobbigt när man ska välja någonting.....fick ett erbjudande idag.....ett erbjudande som kan innebära en chans för mig, men också en stor förändring överhuvudtaget.. men det som är jobbigast just nu är jag inte får yppa något om det....inte förrän tidigast i morgon....sånt gör att jag får ont i magen...skulle behöva någon att dividera med just nu....någon som kan hjälpa mig att se både för o nackdelar...men det är ju tyvärr så att valet måste jag göra själv.


Tyvärr kommer jag nog få gliringar o några kommer säkert känna sig överkörda...men det var ett ERBJUDANDE jag fick...inget som jag själv har kommit på.... och självklart vill jag ju ta chansen nu när jag får den...men det innebär en hel del arbete från min sida...och en hel del förändringar i min arbetssituation.


Det är lite dubbla känslor....trivs ju med det jag gör nu....och jag är ju precis uppe i en utbildning, vill ju samtidigt få chansen att lära mig det som var sagt att jag från början skulle lära mig.....men nu blir det annorlunda....


Vad kommer hända om det inte blir bra?....vart tar jag vägen då?


Har natten på mig att fundera.....känns som den blir sömnlös...



Från det ena till det andra.....


Min älskade dotter är på väg hem från Arlanda..*L*...5 dagar o fyra nätter har hon varit i London...fy 17 vad tomt det har varit utan henne här hemma...inget doftmoln som slår emot en när man kliver innanför dörren...ingen som har ropat MAMMA på fem dagar....visst ljuv musik för mina öron i två dagar...men inte FEM...gud så skönt att hon snart är hemma..


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards