Alla inlägg den 10 december 2011

Av Carola - 10 december 2011 16:07

Vilken lördag det har varit.......................eller inte....


Hela dagen har försvunnit...sov till halv tolv!! Fy mig!

Halva dan blev ju förstörd..det var ju så mycket jag tänkte hinna med idag...o nu är hälften ogjort.


Blev för det första tvungen att lämna återbud till inflyttningsfesten jag var bjuden på...energin är allt annat än på topp..det är så himla typiskt, när jag o Pierre för en gångs skull är barnlediga OCH lediga från jobbet samtidigt..då har vi NOLL energi. så det har inte blivit annat än vågrätt soffläge hela dan.....suck


Nästa punkt på agendan blir att hjälpa Zanna packa inför Londonresan hon ska göra i morgon. Sista skolresan med klassen innan de skiljs åt i vår. Fem dagar o fyra nätter blir hon borta. Om jag är nervös för att hon ska vara utomlands utan mig så ska vi inte prata om hur nervös HON är....


Hon ska ju flyga för första gången i sitt liv..


Kan bara säga att jag är ruskigt avundsjuk....vill också åka till London...


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards