Alla inlägg den 7 december 2011

Av Carola - 7 december 2011 22:48

Märkligt det där....loggar in på bloggen för att jag VILl sätta mig ner o printa ner något klurigt, roligt ,underfundigt, intressant,roande,spännande,glädjande inlägg........


Men det är TOTAL bloggtorka...kommer inte på något att skriva om.


För vad kan vara intressant att berätta?...att vi har utbildning på utbildning genom jobbet...intressant för mig visserligen..men vad har ni för nytta av det liksom?


att jag har julpyntat hemma?...jo...men det gör ju alla kring jul..iaf nästan alla


att det snöar ute....jo...det brukar göra det i december(förhoppningsvis)..


att jag igår blev ett år äldre...........klokare vete 17 om jag blev..


att min dotters pojkvän höll på bli överkörd av tåget när hans bil fastnade mellan bommarna...nä FY det vill jag inte ens tänka på, det får räcka med olyckor o elände nu!!


att min gammla skrutthund ligger o fiser LJUDLIGT i soffan o ser totalt oskyldig ut......


eller att jag blev gråhårig på bara ett par timmar igår..........då jag dammade takrör...


nääää det finns helt enkelt inget intressant att skriva om som kan fånga ert intresse ikväll så jag tar helt enkelt o packar ihop för natta o kryper i säng...


GODNATT


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards