Alla inlägg den 12 september 2011

Av Carola - 12 september 2011 22:10

Har ni åxå varit med om det där...när det stämmer på en gång..man träffar en människa..oavsett situation..det kan vara på arbetsplatsen...på affären..i bekantskapskretsen...och det KLICKAR på en gång!

Det har hänt mig...ganska nyligen...och NEJ det handlar INTE om en kärleksrelation...utan bara en vänskap som blossade upp så där!.

Det kändes bara så RÄTT ..vi kunde prata om allt.verkligen öppna oss för varann...känna samhörighet..

Men tyvårr tror jag inte att han o jag kommer träffas så ofta framöver... vi är ju visserligen vänner på Fb men....så där dagligdax blir det nog inga mer stunder i all vänskap..men vi connectade iaf kände jag att vi gjorde det...två dagar fyllda av varm vänskap OCH mycket skratt o många förtroliga samtal.

Känns lite ledsamt att vi inte kommer kunna ses så ofta.
 

Av Carola - 12 september 2011 22:02

Jag har helt enkelt inte haft ork eller tid att uppdatera. Dels har det varit så mycket runt omkring här hemma..sen har jag ju bytt lite arbetsuppgifter.

Eller inte arbetsuppgifter egentligen...jag städar ju fortfarande..men jag har bytt arbetsgrupp och ingår numera Specialen på jobbet..vilket innebär golvvård och fönsteråputs..b la...

Lite nytt att lära sig o betydligt tyngre men KUL är det! Jag gillar när det händer saker...o gå o städa på samma ställen dag ut o dag in är inte riktigt min grej. Visserligen var jag i en kanongrupp förut åxå..gillade verkligen mina arbetskamrater i gruppen. Vi funkade så bra ihop.. o det var rörligt i viss mån..men specialen är annorlunda..ständigt nya ställen att städa upp..

På grund av det har jag varit så väldigt trött sista tiden..det har mest blivit sittande på Facebook när datorn har varit igång.

Jobbade ute i "skogen" idag...o under en liten rast så passade jag lämpligt nog på att plocka lite svamp. Fick iaf ihop till lite smörstekta kantareller att lägga på smörgås:

Men i helgen ska jag ge mig ut på svampletartur...OM förkylningen är borta tills dess... 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards