Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Carola - 4 augusti 2011 14:23

Det är väl så himla typiskt!


Jobbar jag så är det kanonväder under dagen, men när jag kommer hem har tunga moln hopat sig på himlen.


Idag är det kanonväder, hela familjen (föruto junior som jobbar) har åkt till Berkingebadet...... men inte jag.....jag ligger hemma och är SJUK!


Har det inte varit förkylningar så är det magsjuka....den här sommaren har inte varit rolig.


Det är nog den blekaste sommaren i mannaminne...


Men i September ska vi iaf försöka ta oss till Kreta o hälsa på pappa som köpt hus där nere. 


Turkiet o Alanya får bli till våren. Längtar dit så jag blir tokig snart. Men nästa år har jag i allafall betald semester!!


Funderar starkt på att tillbringa hela semestern där nere!


För med min vanliga otur regnar väl hela min semester bort nästa år.....


Ja nu var det mycket gnäll...men det bjuder jag på. Ibland


är det tillåtet att gnälla.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards