Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Carola - 19 juli 2011 17:01

Trött och sliten.....värkande fötter...svettig..dunkande skalle....skulle tro att jag varit ute och supit......men näää då......


jag har bara jobbat.....


Det är inte kul att vara inne i dåligt luftkonditionerade lokaler, kvalmiga trapphus, små utrymmen, bullriga lokaler nu när det är sommar....


Längtar något så otroligt till nästa sommar...då har jag ju SeMeSTeR!!!


Har ju liksom fått anställning nu!!!!..  TOKGLAD jag  



Eefter att i flera år enbart haft vikariat på olika städföretag och pluggat, varit hemma med barn, varit sjukskriven och åter igen vikariat på städföretag är jag ÄNTLIGeN fast anställd!!!!!





JIPPI!!!!  så ärligt talat....jag "skiter" i om jag har värkande fötter, stela leder, ont i varenda muskel i kroppen....jag vet att jag har ett jobb att gå till varje morgon jag slår upp mina blå.

TACKSAM!
 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards