Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Carola - 17 juli 2011 19:43

Jag har faktiskt hittat det ultimata höstmyset!!..


Jag som alltid är så fryssen om fötterna..egentligen både sommar som vinter..såna HÄR ska jag köpa


Underbart sköna Mikrotofflor 

Av Carola - 17 juli 2011 19:26

Nu har det varit mycket....


Förra helgen var båda mina ungar i Västerås på Power Meet. Jag och gubben tog bilen ner till Västerås på lördagen.

 

Dels för att åka ner och kika på snygga bilar men också för att gratta junior som fyllde 20 samma dag. 
Kan väl säga så mycket som så att junior såg ganska sliten ut när vi kom fram... hihi...inte lätt när man tittat liiiite för djupt i flaskan några dagar för länge...



   Raggare...


Åkte hem ganska sent på lördagkväll. Söndagen tillbringade vi ute hos svärmor i hennes stuga i Engesberg.


Skrutt var med hon åxå och levde rövare...

   Bustrollet...

Men efter att ha sprungit omkring och busat med Sixten och Ozzy i två timmar var hon ganska slut.

   Inte lätt för en gammal fröken



Åkte hem i godan ro och kopplade av med lite film och hemmamys.

Fick dock ett sms av junior halvtolv...de kom inte hem...de hade ingen som kunde dra husvagnen då den som kört ner vagnen åt dem totalt dissade dom....

Så vad gör vi....grabbarna kunde ju inte sitta i Västerås utan vare sig mat lr knappt pengar i plånboken...så jag och Pierre åkte ner....

Zanna hade åkt hem redan natten innan med sin pojkvän så hon var redan hemma.

Allt som allt tog det 5 timmar innan vi var hemma....det var bara att sätta igång kaffebryggarn och äta lite frukost innan vi skulle åka till jobbet.....

Men fy 17 ....DEN måndagen var inte rolig!!.. Kom hem från jobbet halv fem...kvart i fem däckade jag i sängen....sov till kvart i tio...gick ner i köket och åt några smörgåsar.....slocknade igen...sov till tisdagmorgon då det var dax att åka och jobba igen....



Kan bara konstatera....man är för gammal för nattsudd....

Igår fyllde tufflan 15..

   Nybliven 15-åring

Hua vad tiden går fort.....eller....

näää hon kan ju inte vara 15...jag är ju bara 25.... 



Av Carola - 17 juli 2011 19:08

Känns nästan som lite höstrusk nu ikväll. Det har visserligen varit sol under dagen, men nu är himlen grå o tunga moln hänger ner från skyn. 


Det är nästan så man längtar lite efter hösten när man ser denna: Slanket  bara älskar att gosa in mig i en varm filt om höstarna. Och med den här har man armarna fria om man så vill.... jupp...det blir mitt nästa inköp.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards