Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Carola - 17 juni 2011 10:56

Nu har jag legat här i fyra och en halv dag...håller på att få nippran helt enkelt.

avskyr att vara sjuk..har ingen som helst energi, fryser och svettas om vartannat. Blir ju inte bättre av att jag oroar mig för jobbet. Har ju tyvärr råkat ut för den ena förkylningen efter den andra hela våren. Och jag har ju bara provanställning.

Och att döma av min personalledares ton i luren i måndags när jag ringde henne och talade om att jag skulle gå hem eftersom jag var sjuk gör mig ännu mer orolig.

Jag trivs ju...vill ju jobba kvar..behöver jobbet..jobbet i sig är väl kanske inte något guldjobb, men mina arbetskamrater är de allra bästa. Vill inte vara utan dem. Nä jag hoppas det bara är inbillning från min sida.


Kära vännen min...



Jag är så orolig för dig. Historien upprepar sig sen förra sommaren. Men då handlade det om din son. Nu är det DU som ligger där och kämpar för ditt liv. ett liv som inte varit så lätt alla gånger. Men jag vet att du har viljan, jag vet att du har styrkan innerst inne. Kämpa nu vännen. Kämpa för din familj. De behöver dig. Du är deras stöttepelare. Kom tillbaka!


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards