Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Carola - 21 maj 2011 12:53

Jag vet.....har varit så fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen. Men dagarna går i ett...tycker inte jag får tiden att räcka till..


Visserligen får jag av någon konstig anledning ALLTID tid att sitta på facebook....kan inte förstå....;) men å andra sidan...datorn står ju alltid på..jag sitter inte vid den HELA tiden...och då är det ju ganska enkelt att uppdatera statusraden på fejjan.


Det är annat att bara sitta vid datorn hela tiden....det hinns inte med.


Nu blir det fullt ös hela veckan. Baloos barn kom igår o de blir hos oss fram till nästa fredag. Baloo jobbar natt hela veckan.(han blev tvungen att hoppa in extra då det är kort om folk på Sandvik) annars hade han varit ledig hela veckan.


Och jag jobbar ju 7-16 sen ska man försöka hinna med allt annat som ska göras här hemma..garderoben är iaf klar nu


 

Nu är det bara dörrarna som fattas..men med hjälpen vi fått från junior:

 


så är vi nog ganska snart helt klara med garderoben.



Sen är det golv som ska läggas i småbarnens rum...tapetsering av köket...målning av hallen...rensning av garaget....bygge av spaavdelning nere i källaren....osv osv osv...


Vi blir väl klara när vi närmar oss pension... 




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards