Alla inlägg den 22 april 2011

Av Carola - 22 april 2011 20:53

Jag vet...har varit osynlig ett tag...men kör igång igen med en liten lista:

 


Den här listan hittade jag hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!




Namn: Carola


Piercingar: Ja i öronen...men räknas det?


Tatueringar: Nej, inte än...


Längd: 169,5....den där sista halva är VIKTIG


Skostorlek: 38-39 varierar


Hårfärg: i grunden blond, men det varierar


Fräknar: jodå...om sommaren


Motto: Gör mot andra som du själv vill bli behandlad.




Kär? Jupp!


Önskar du att du bodde någon annanstans? joo..Valbo lr turkiet...


Tycker du att du är attraktiv? har mina ljusa stunder


Dricker du? kaffe......;)


Röker du? tyvärr


Vilket schampo använder du? alla som inte gör mitt hår frissigt


Vilken parfym använder du? Oh de Moschino


Vad är du rädd för? Åska, att ngn nära ska dö, höjder, magsjuka hua...


Gillar du att tvätta? njae...ett nödvändigt ont


Gillar du berg- och dalbanor? nää




Senaste...


Filmen du hyrde? oj! det var så längesen så det minns jag inte


Filmen du köpte? Sex and the city 2


Låten du hörde: Granade


Låten du laddade ner? minns inte


Personen du ringde? min dotter


Personen som ringde dig? Patrik


TV-program du såg? talangjakten


Person du tänkte på? . min son






Favorit...


Låt: amazing grace


Sak att göra: läsa, slappa, facebooka...


Sport: hu....allergisk


Dryck: kaffe


Kläder: mina egna


Film: two moon Junction..


Bil: Jeep Cherokee


Serie: Sex and the city


 


Har du någonsin...


Gråtit över en pojke? jooo...pojkar, killar,,män...


Gråtit över en flicka?nej


Ljugit för någon? ja det har hänt...


Varit i slagsmål? nja...spark där bak o en smäll på käften har jag gett...


Blivit arresterad? hahaha...nä


Träffat någon från internet IR L? jupp


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards