Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Carola - 24 februari 2011 09:28

Jodå...en tripp till stan bidde det med världens bästa dotter. Vi shoppade loss...eller iaf...shoppade..sen blev den en fika nere på 9:an och ett långt o förtroligt samtal. En riktigt härlig mamma/dotter dag.

  

 

Har varit så mycket nu sista tiden o frisk har jag inte varit direkt. Jobbade två dagar förra veckan sen slog feber o yrsel till. Kände mig piggare i måndags så jag åkte till jobbet. Jobbade tills i går förmiddag då jag inte pallade mer, den där förbaskade febern var tillbaka igen. Så nu ligger jag här, nerbäddad i soffan o zappar mellan tv-kanalerna...

 

Man märker nu när sman är hemma vad mye skit rent utsagt de visar på tv.

 

Bara dravel!

 

Kryper ner under täcket o sover en stund tror jag...ut i kylan behöver jag ju inte ta mig förrän framåt eftermiddan när vovvarna ska ut på promenad.

 

dd dd dd dd

 

See ya later// Carola

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards