Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Carola - 18 januari 2011 19:28

Det blev inte fullt lika stressigt i morse, men trött var jag..det var ju fullmåne inatt....förstår inte att jag alltid ska ha så svårt att sova vid fullmåne men jag är inte ensam om det vet att det är ganska vanligt.

 

Slitsamt på jobbet i vanlig ordning..men snart så slipper jag fabriken o det här hoppandet med timvik fram o tillbaka. Om 2 veckor börjar jag min provanställning/praktik..HÄRLIGT!!

...

I morgon tänkte jag vinna storkovan..jajjamän!.. Min käre far.han den där skrothandlarn har ju en häst eller egentligen har han ler men EN travhäst.. Alu´s First Line

 

o av någon anledning så glömmer gubben tala om när hästskrälle ska starta (om jag inte frågar) men nu hann jag med att kolla travprogrammet för morgondagens V64...så visst sidu....lopp 6 då startar han..så jag hoppas på vinst nu då.. måste bara komma ihåg att spela också.... 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards