Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Carola - 13 januari 2011 12:44

Jag är väl lite småbarnslig kanske men jag gillar listor.. så här kommer en till som jag hittade på Cosmopolitan

Nämn något som gjorde dig glad igår: Glad o glad..skadeglädje kan åxå få en att skratta ibland....


Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt i köket och försökte gnugga sömnen ur ögonen.

 

Vad gjorde du för 15 min sedan:Gick ut till brevlådan men den var tom.

 

Det sista du sa högt: Men jag var borta en minut...(till hundarna som visade sån euforisk glädje över att jag klev in genom dörren)

 

Det senaste någon sa till dig:Jag ringer tillbaka om fem, ska bara ta det här samtalet.......(konstigt, väntar än...)

 

Vad har du druckit idag:Kaffe kaffe kaffe

 

Vad var det senaste du åt: Hembakt grahamsbröd m ost

 

Vad var det senaste du köpte: kvällstidningen (igår)

 

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

 

Vad är det för väder hos dig nu:Sol sol sol...o en jädra massa snö

 

Godaste glassmaken:Gammaldags vanilj

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:Inte kärlek men attraktion

 

Sover du tungt:Har jag väl somnat så kan det vara polisjakt med sirener på genom gården utan att jag vaknar (tro mig jag har provat)

 

Drömmer du mardrömmar:nja....det har väl hänt

 

Trivs du med ditt jobb: näää..men det är iaf ett jobb

 

Favoritklädsel: Jeans o topp

 


Vad ser du om du tittar till höger:Moa som rullat ihop sig till en boll (modell större) i soffan.

 

Vad gör dig glad just nu:Det som SKULLE göra mig glad just nu är oväntade pengar på kontot.

 

Vad ska du göra härnäst:Traska iväg till affärn

 

Höger eller vänsterhänt:Höger

 

Humör just nu:Lugn som en filbunke

 

Favoritgodis:Trodde alla visste det vid det här laget...CHOKLAD!

 

Kläder just nu:Jeanstights, lång tunika och tjocktröja m polo

 

 

Hur många kuddar sover du med: 3

Morgon eller nattmänniska: Definitivt nattmänniska

 


Vad är viktigast för dig:Att min familj mår bra

 

Är du kittlig:så ini helv..

 

Snarkar du:Det sägs så...men det tror jag inte på..;)

 

Stjärntecken:skytt

 

Äckligaste insekten:tvestjärtar o fästingar ligger på samma plats...fyyyyyy

 

Längtar du mest efter just nu: gubben så klart.....<3

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards