Alla inlägg den 21 september 2010

Av Carola - 21 september 2010 13:31

Men oj oj oj...vilka heta diskussioner det har varit de här dagarna efter valet... är själv i stort sett totalt ointresserad av partipolitik..men gjorde min plikt och röstade. Ja jag röstade RÖTT...och det är jag stolt över

 

Hur alla andra röstat är deras ensak. Jag respekterar allas val. Sen om man röstat med hjärtat eller med den lilla förmåga hjärnkapacitet man har är upp till var o en. Men det som retat mig är hur vissa bara nöter o nöter o inte respekterar andras val . Blev heligt förbannad på en "människa" som jag iaf ansett vara min vän i många år som "delade" en länk med mig på FB...MEN saken är den att hennes ordval och åsikt var inget jag delade.

Jag bad henne att ta bort MITT namn på den delade länken eftersom jag inte höll med i det hon skrev.

 

Jag gjorde det, vänligt men bestämt och med en kram. Och skrev att jag respekterar hennes åsikt (även om jag inte kan hålla med eller förstå valet hon gjort) men döm om min förvåning så fortsätter människan att tugga o vara rent ut sagt otrevlig. Så då sa jag bara mitt....att då avtackar jag mig den "vänskapen" kan man inte respektera det jag ber om förtjänar man inte min vänskap heller. Så då var det bara TACK OCH ADJÖ!

 

Energislukare har jag fått nog av i mitt liv.

 

I övrigt mår jag bra...;)...väldigt bra för att vara helt ärlig.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards