Alla inlägg den 16 september 2010

Av Carola - 16 september 2010 18:45

Fy bubblan nu är höstkylan här. Jag älskar visserligen hösten, men avskyr kyla. Får ju så fruktansvärt ont i lederna.

 

Nyss hemkommen från EVK (elevvårdskonferens) med Zanna. Det går bra för henne i skolan nu...Är så stolt över henne. Hon har verkligen ryckt upp sig sen förra året. Och fortsätter hon i den här takten blir det VG i de flesta ämnen innan jul. Så jag hoppas hon fortsätter som hon gör. Jäntan är ju för 17 gubbar smart!..Förra terminen höll hon ju bara på och kasta bort. Nä nu är jag stolt!..väldigt stolt!

 

   Min älskade dotter..

 

Livet har inte alltid varit lätt för dig. Du har gått igenom mycket. Många stora förluster,tillfällen som inte varit så lätta.

Men du är stark!.Jag ser din styrka i dina ögon. Jag VET hur stark du är. Nu står du mitt i livet.Mitt emellan barn och vuxen.Det är inte alltid lätt att veta vilket ben man ska stå på. Ena dagen så tuff och säger din mening. Andra dagen så liten och väldigt ledsen. Men de där ledsna ögonblicken är få nu tack o lov. Du har lärt dig att hantera situationer. Du har lärt dig att bita ifrån. Trots att livet inte alltid varit så lätt är du fortfarande så ödmjuk. Så omhändertagande. Du är en ledsagare bland dina vänner. Och du gör det så bra,ser du någon som är på väg utför är du genast där för att fånga upp!. Du ser människor!..Du ser vad de har inom sig. Du har ett hjärta av guld..även om fasaden kan vara hård ibland.

Men jag älskar dig. Så otroligt mycket!

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards