Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Carola - 1 juli 2010 22:09

Jahopp..

 

Visste ju att den här dagen skulle komma förr eller senare...men trodde iaf den skulle komma senare...MYCKET senare...

 

Min son, min junior,...min älskade skitunge...ska flytta hemifrån!!!!..

 

Visserligen till studentlya så han kommer ju hem på helger o lov..men ändå!!...han ska bo 13 mil härifrån...hur 17 ska jag klara mig nu???!??..

 

Men självklart är jag GLAD för hans skull...extremt GLAD!..Han har kommit in på den utbildning han sökte till...Skogstekniska Gymnasiet i Alfta...

 

Ha ju precis börjat vänja mig vid att jäntan bor hos sin pappa nu varannan vecka..bara det är ju extremt jobbigt...mitt i all glädjen över beskedet igår slog ju tanken mig...varannan vecka blir jag ju HELT själv!!!

 

vad TYST och tomt det kommer bli här hemma..

 

Ska man behöva "skaffa" sambo bara för att slippa va själv?...Nä hu...hemska tanke...;))

 

Vet ju att det är tidens gång...man har ju bara barnen till låns..men fy 17..gillar det inte...men gillar det ändå...

 

Snacka om dubbla känslor!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards