Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Carola - 27 mars 2010 19:42

Trodde jag var på bättringsvägen...men TJI fick jag. Fick feber igår igen..var iaf het som en bakugn...tog mig åtminstonde ut med hundarna utan att säcka ihop. Men är så tjock i näsan...fattar inte hur man kan få ur sig så mycket ur den där lilla snoken man ändå har...hur mycket får det plats där inne egentligen?!?!?..;)

 

Och får hostanfall utan dess like...svettas i kopiösa mängder...det får vara bra nu!!!!

 

Jag är så fruktansvärt LESS på min soffa..har itne gjort annat än tillbringat dagarna i den. Hade jag haft ork skulle jag ha klättrat på väggarna. Jag klarar inte av att bara ligga en hel dag...nu har jag legat i 5 dagar!!!!!

 

Förhoppningsvis vänder det snart men det börjar bli väldigt tråkigt. så min vecka har inte varit så där himlastormande rolig...trots trevligt besök igår eftermiddag..*L*..

 

Hade velat gå på Thomas Järvheden ikväll, men det finns det ingen ork till....suck... nä..här blir det en kväll framför tv:n det enda positiva att se framemot är Milleniumavsnittet som visas på ettan ikväll...även om jag såg "Flickan som leker med elden" på bio så vill jag se tv-versionen åxå...det händer lite mer i den.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Åh vad jag blev igår.Du kom. Vi börjar om igen.Men i en lugnare takt den här gången..vad utgången blir vet jag inte. Nu tar vi dag för dag och ser vad som sker. Det måste ju vara någon mening med det här eftersom vi hela tiden hittar tillbaka till varann...vi har ju gjort det i över 20 år nu vännen...någongång ska det väl ändå falla på plats....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards