Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Carola - 3 mars 2010 21:03

Farfar Hebbe lottar ut DVD med The Refrechments

 

Gå in o tävla du med!

Av Carola - 3 mars 2010 17:46

Jag klarade dagen iaf...;)...men guuuud i skruven så trött jag är!.. Och det gick segt att jobba, men jag fixade det ändå..*L*

 

fick skjuts hem av junior o hans kompis...de e goa de grabbarna..

 

en timme senare kom junior hem igen och hjälpte mig med maten...antar att jag ser ut som ett vandrande lik idag eftersom han e så himla hjälpsam och go....men hjälpsam ÄR han...en riktig pärla...o hans lillasyster ligger inte långt efter..(även om det många gånger får tjatas lite från min sida. men hjälper till gör hon med..)

 

Ska nog ta mig en liten stödvila på soffan ett tag...Tobias har precis lovat att traska ner på affärn och köpa tidningen till mig..Det känns som om det blir en kväll på soffan...True Blood visas ju ikväll så jag måste ju hålla mig vaken..

 

Kanske...bara kanske får jag sällskap i soffan ikväll....får se vad kvällen har att bjuda på....

Av Carola - 3 mars 2010 06:10

Halv fyra satt jag vid köksbordet i morse...då hade jag gett upp...

 

Hade gått o lagt mig fem över tolv..grus i ögonen...men kunde INTE somna!..Låg och vände o vred på mig, böt kudde...det hjälpte inte...böt täcke...det hjälpte inte...kvart över tre gick jag upp och värmde mjölk..

 

fem över halv fyra la jag mig igen...sista gången jag tittade på klockan var hon 3:50.....

 

och den ringde 5:25......då minsann sov jag så gott...

 

Men MEN....jag måste ju upp....det blir ingen lätt dag det här inte.....8 timmar borta på fabriken......

 

Kommer somna ovaggad ikväll....HOPPAS jag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards