Alla inlägg under februari 2010

Av Carola - 7 februari 2010 09:29

Usch...idag blir en tung dag...jag bara känner det...vet att den här dagen kommer att ändra hela mitt liv och jag vet att det i slutänden blir bra...men ändå har jag sådan ångest..

 

Nåja...nyvaken är jag..nästan..har fått i mig en kopp kaffe, men det rostade brödet ligger orört..har ingen matlust. Skrutt börjar pipa så det är väl dax att ta ut flickorna på promenad..tog ju en lite tidigare promenad igår kväll så det är väl lite smått panik nu. Annars brukar de ligga o sova tills jag fått på mig kläderna...har ju två morgontrötta flickor..;)..

 

Kan ju vara bra att få komma ut i friska luftan o skingra tankarna.

Av Carola - 6 februari 2010 01:02

Har varit ordentligt trött i flera dagarn nu...trott att det varit sömnbrist...men tror det beror på något annat...har så mycket som snurrar runt i skallen på mig just nu..har svårt beslut att fatta...men det kommer bli till det bättre i framtiden...återkommer om det.

 

Igår stapplade jag hem från jobbet..riktigt trött..var så gott som svimfärdig..låg i soffan sen hela dagen..tack o lov att jag fick hjälp med hundarna.. For till jobbet i morse iaf..var ju bara trött....men kl 9 blev jag tvungen att ringa till Ullis...jag pallade helt enkelt inte mer..det snurra i skallen o jag var så in i norden trött....fruktansvärt skum känsla...Gick hem...med stor möda...la mig på sängen o somnade TVÄRT...sov till halv ett när Zanna kom hem..

 

Lite piggare efter duschen så jag gick en sväng ner på affärn-..men bara den biten och väntan i kön gjorde mig trött o yr...Zanna skulle äta pizza med Mattias idag (kärleken) så hon skulle inte äta hemma...och Tobias messade o sa att han tar ut hundarna o han skulle inte äta, var på väg till Leo...jaha....laga mat för en då....men jag fuskade....köpte färdig Lasagne....sen har jag bara suttit hemma o försökt VAKNA under dagen....fattar inte...men det är väl säkert nåt konstigt virus..

 

Mina flickor har haft lite skönhetsvård idag...letade i vild förtvivlan efter klotången...eller båda klotängerna....spårlöst borta....tack o lov har jag världens gulligaste granne som lånade ut sin...(till mina flickors förtret, de gillar inte att få klorna klippta)...men det gick förvånansvärt bra idag med Skrutt...hon brukar rycka o springa iväg så fort hon får chansen när tången kommer fram...nu är de kortare iaf...om tre dagar är det daxigen...måste få lite ordning på de där klorna..annars blir det veterinärbesök igen...så de får fixa det..

 

Ska snart krypa i säng...men junior ramlar väl hem snart o för liv antar jag....(försöker smyga med alkohol i kroppen heter det)...

 

 

Av Carola - 5 februari 2010 06:19

Har haft en strulande bloggplats hela veckan..skrev ett långt inlägg igår, när jag skulle publicera det blev jag utloggad o inlägget försvann.....

Kändes inte som om jag hade ork att börja om. Är inte pigg, har inte varit det på flera dagar..men ska iaf försöka ta mig till jobbet idag...Återkommer till kvällen..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards