Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Carola - 23 februari 2010 11:09

Fy vad jag har varit osocial de senaste åren....jag märker det mer o mer nu.. brukar inte vara den som är osocial, men tyvärr hamnade jag i nån sorts vakum , måste nog nästan vara så. Eller så var det helt enkelt för många problem som hopade sig. Jag hade inte tid eller ork med något annat.

 

Men nu ska det bli ändring på det...snart är jag tillbaka...snart är jag JAG igen..hur långt kan det gå egentligen?...hur kan man bli så osocial bara för att man har ett förhållande?..Jag har ju aldrig varit så förr...så varför blev jag det nu under de här åren?...

'

Första året var väl en annan sak, men sen ....de resterande åren VAR inte roliga...problem mest hela tiden...saker o ting hände som man inte kunde styra över...inte jag iaf...nu när jag tänker tillbaka borde jag gått för längesen...

 

Men man kämpar...kämpar in i det sista..antingen går det eller så går det inte....den här gången gick det inte...

 

Men men...livet går vidare...och nu är det dax för mig att leva MITT LIV.

 

Spännande är det.....;)

Av Carola - 23 februari 2010 07:08

Kunde inte tro annat om mig själv....fick inte se hela matchen igår morse.....som vanligt somnade jag framför tv:n....det slår aldrig fel....jag KAN inte titta på tv på morgonen.....

 

fem minuter in på tredje perioden slocknade jag...och sov i två timmar....var ganska groggy när jag vakna...och vilken tid det tog innan jag hittade reslutatet från matchen....jag kopplade inte riktigt...kunde ju ha gått in på aftonbladet o kika-...istället satt jag och väntade tills nyheterna skulle börja...TRÖTTMÖSSA!

 

Usch, jag var trött hela dagen igår..somnade till på eftermiddan åxå...sov i nära nog en timme...

 

Tufflan kom hem från skolan och hade ont i foten..en klass-"kamrat" hade slitit i hennes fot OCH stampat på den!..Funderar på vad 17 det är för fel på ungar idag...och på den där skolan!!!..Och itne var det någon som kunde köra hem henne när hon hade så svårt att gå..själv har jag ju inget körkort...men hon tog sig hem iaf tillslut..

 

Idag blir hon hemma från skolan...tänker inte låta henne GÅ hela vägen och överanstränga foten ännu mer...ska ringa HC och beställa tid så de får kika på foten.

 

Nu är det dax för morgonens tredje kopp kaffe.......ja jag är seg idag...blir det när jag inte ska jobba....(trist det är att gå hemma då, men i morgon är det jobb iaf...tur det)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards