Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Carola - 22 februari 2010 07:14

Det måste jag vara.......jag sitter uppe frivilligt och tittar på hockey!!!..

 

Men å andra sidan är det ju sverige-finland som spelar....och lite kluven är jag ju då jag håller på båda lagen...men visst klappar mitt hjärta lite extra för sverige...;)

 

Vaknade ofrivilligt kl 5 i morse..behövde ju inte det eftersom jag inte ska jobba idag. Tydligen är det inga sjuka idag så det blev inget jobb för mig..Lite trist...iaf för plånboken.

 

Kokade kaffe och knäppte igång datorn....och MSN....fick en mysig morgonstund med en go vän...*L*...känns bra nu...

 

Vad som kommer ske i framtiden vet jag inte, man ska ta det lugnt....men härligt känns det....och glad i hjärtat blir jag. Och det är väl huvudsaken.

 

Tröttmössan är stor men jag genomlider matchen iaf, sen är det väl dax för morgonpromenad med mina flickor.KALLT ute idag -24...det är tur jag har tjocka termobyxor att ta till. Kanske inte snyggt, men det värmer iallafall..

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards