Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Carola - 20 februari 2010 09:10

Hade en helt underbar fredagkväll (nästan iaf)..trevligt sällskap...och gott dricka...baileys , rött vin och cider...(det röda vinet fick sällskapet dricka...är ju inte så förtjust i rött vin...men man kanske lär sig..;)..Njöt av kvällen så gott det gick...sällskapet var det då absolut inget fel på..långt ifrån...

 

Men jag önskar att jag varit smart nog och stängt av mobilen..det var då ett sabla ringande och sms.ande från x.et...kunde å andra sidan inte stänga av mobilen heller eftersom Zanna skulle sova borta...och hönsmamman i mig har inte flyttat än..*L*..

 

Nä...less blev jag..kan jag aldrig få vara ifred...vad jag gör o inte gör är bara mitt eget...vill jag dela med mig av mitt liv gör jag det på egen hand..

 

Visst jag kan förstå att saker o ting kan vara tungt när man blir lämnad..men ändå...det är dax att försöka göra det bästa av situationen iaf..vänner är vi...men jag behöver vara ifred iaf någongång ibland...Det är MITT liv..låt mig då få leva det...som jag vill...även om det skulle innebära att jag bara sitter hemma o softar eller är ute med goda vänner på krogen..

 

Nåja...nu ska jag studsa in i duschen åker in till stan o träffar min goa lillebror.

 

Take care!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards