Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Carola - 16 januari 2010 10:06

Sitter hos kärbon i Bomhus..ganska nyvaken. Vad skönt det är ibland med en hundledig helg. Barnledig är jag ju åxå, men tycker det känns så fel o säga "barnledig"..barnen har jag ju alltid "nära" iaf även om dotra är hos sin pappa i helgen (menar ansvar för barnen har man iaf) och skulle för allt i världen inte vilja vara "barnfri"

 

Äh...ni fattar vad jag menar..*L*.. Saknar henne så fort hon är borta ju.

Junior är hemma med hundarna (han är ju stor nog att klara sig själv och tycker säkert det är skönt att få vara ensam ibland, åtminstone säger han det)

 

Men det är skönt att slippa de där hundpromenaderna för en helg..välja själv NÄR och OM man vill kliva utanför dörren.

 

Ska ta en tur till Ikea med gubben min idag. Måste köpa nya sängbord och lite annat smått och gott. Fick ju ett presentkort av min käre far ,skrothandlarn, i julklapp...och det måste ju utnyttjas.

 

Ha det gott idag alla goa läsare!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards