Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Carola - 9 januari 2010 17:38

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera mig den här veckan!..

 

Men jag har haft så mycket att göra..jobbat häclen av mig på fabriken..å andra sidan ger det ju pengar så varför klaga....pengar är en bristvara nu så här efter jul...tur iaf att lönen kommer nästa vecka..

 

Och kallt är det...som attan!..Min käre far..skrothandlarn

  

ringde häromdagen...då på väg mot Arlanda för att sedan åka vidare till ....om det var Amman eller Daifur minns jag inte...nånstans i Förenade Arabemiraten.....lite aaavis blir en annan då....men den "gubben" är ju nästan alltid på resande fot...honom vet man aldrig var man har...hihi

 

Men snart så....bara plånboken blir lite extra fylld drar jag med....men till Turkiet....längtar....saknar...vill dit...igen..;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards