Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Carola - 3 januari 2010 20:17

Nu är jag jättenyfiken.....på ER... vilka är ni?...Ni som läser min blogg...några av er vet jag ju redan..*L*,...men ni andra...hur hittade ni mig?..Tell me please..;)

 

Alltid kul med kommentarer....  

SKVALLRA FÖR MIG...*L*

Av Carola - 3 januari 2010 20:03

Åååh..vilken underbar dag det har varit...fick sova lääänge..visserligen tassa ner till tvättstugan o hämta gårdagens tvätt, lämnade tvättkolven till grannen så hon kunde börja tvätta lite tidigare. Åt en stadig frukost...juice,kaffe,rågbröd med leverpastej och en tallrik fil o flingor...tog riktigt lång tid på mig.

Inte ett ljud runt omkring...tyst o skönt...älskar såna mornar..

 

tog hundarna på en varsin långpromenad sen satt jag här hemma och bara njöt av tillvaron...ingen stress..ingen press att städa ...så fruktansvärt skönt...tror klockan var närmare 13 innan jag överhuvudtaget klev in i duschen...Hade tänkt att jag skulle börja städa ut julen redan idag...men kände sen att jag bara vill ha en latdag..;)

 

Tog en promenad till affären o pantade alla dessa petflaskor som stått i skåpet och backen med julmust..(den har stått i vägen länge nog nu)..gick hem och lagade mat...eller lagade.....micrade...hihi

har ju varit helt själv idag så varför anstränga sig med att ställa sig vid spisen?  

 

Nä...det var så skönt att slippa....jo okej...stod vid spisen en liten stund ....värmde ostkaka i ugnen...har nyss suttit o mumsat i mig ostkaka, vaniljglass och drottningssylt...

 

Vovvarna har fått sin sista tur för dagen och jag ska bara fortsätta njuta resten av kvällen..Livet är härligt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards