Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Carola - 2 januari 2010 22:37

Det blev inte riktigt en 4 dagars ledighet ändå...upp sju i morse för att vara på jobbet till 9..jag och H har städat alla större ställen idag. fanns en hel del att göra trots att många varit lediga..

 

Förstår inte varför så många klagat på vädret häromkring idag...visst det har snöat från det man vakna tills nu ikväll men det har ju inte varit kallt direkt...har faktiskt njutit av varenda sekund ute i friska luften idag...men å andra sidan kanske jag gjorde det pga att jag varit i byggnader med uppemot 35 graders värme om inte mer med en doft skit, ammoniak,  sulfat o gud vet vad...stinker på fabriken gör det iaf....ny parfym har jag med andra ord använt idag...

 

Parfym STINK á la Stora Enso...*L*...kan ju säga att jag stod länge o väl i duschen när jag kom hem...och jackan for i tvättmaskin...var ju tvungen att ha  privata jacka idag då det blåser något så grönj****gt på fabriksområdet (det ligger ju vid havet)..det var till o med så illa att hjälmen flög av mig idag..;)....men frös gjorde jag iaf inte..*L...

 

man måste se det positiva i allt...;)

 

Har haft tvättstugan sen jag kom hem från jobbet. men nu sitter jag o njuter av en stor kopp Cappuccino...hundarna har fått sin sista tur för kvällen...(lite blöt bidde jag dock när vi var ute...kunde inte låta bli att trampa snett o kliva ner i diket.....varpå jag satt med rumpan ner i snön...Skrutt hade jättekul åt matte som låg där o sprattla i snön....JIPPI...Matte kom så leker vi....jag tar din mössa så jagar du mig....snääääääälla..

 

  

(ja det bidde en gammal bild på Skrutt,,,hade ju tyvärr inte kameran med)


Nu ska vi mysa jag o mina fyrbenta tjejer...ha en riktig tjejkväll!..


Må gott alla...see ya! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards