Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Carola - 1 januari 2010 19:47

Ja i år ska jag göra som JAG vill...ska se till att vara stjärna i mitt eget liv

 


Pratade med en vän igår...via mail...som peppade mig och gav mig verkligen feedback...en vän som har kommit att betyda väldigt mycket för mig trots att vi enbart hörs genom mail och FB...om du läser det här ska du veta att det du "sa" betydde mycket....Tack R!.. Det här är vårat år!


Det har varit en lugn o skön dag..inga större ansträngningar..Zanna har gått hem till sin pappa, tobias är med flickvännen och jag o särbon har nyss stoppat i oss god mat...kyckling,pommes och tzatziki...GOTT..


Åter till det nya året....det här året ska jag verkligen se till att det blir ett år av glädje och fina stunder...vad det leder till får framtiden utvisa!


GOD FORTSÄTTNING alla goa vänner 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards