Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Carola - 10 augusti 2009 23:36

Usch nu har jag varit upptagen hela sommarn fastän jag inte gjort mycket. Blev ju arbetslös under sjukskrivningen i somras...hela personalstyrkan blev uppsagda....men i morgon ska jag in till jobbet o prata med chefen...kanske är det fortsatt anställning nu iaf...det har blivit lite omstruktureringar på jobbet....jag hoppas ju förstås att jag får jobbet tillbaka fast i en annan omfattning än tidigare.... orolig är jag ändå...blir det inget jobb är jag helt utan pengar nästa månad eftersom även min halva sjukersättning förmodligen kommer försvinna.

Kan väl säga att jag har ingen större lust att börja springa på soc.....dit var jag senast för 15 år sen eller  liknande.... vet inte hur det går till idag.


Tror tyvärr inte att jag fått upp min stämpling så att jag kan börja stämpla heller så det är väl det enda alternativet..


Känns som om det blir en sömnlös natt...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards