Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Carola - 13 mars 2009 22:00

Usch... nu har jag varit dålig på att uppdatera min blogg... jag hinner ju aldrig sitta vid datorn..oftast är den upptagen av någon av barnen (det är en nackdel när man i dagsläget bara har en dator att dela på tre).. när den ävl blir ledig är jag så trött att jag ser stjärnor... nu är visserligen inte klockan så väldans mycket men jag är dödstrött...


Bakade bullar igår och jag VET ju hur jag brukar må dagen efter det... får ont i nacken som resulterar i huvudvärk och yrsel....åsså har jag jobbat på det ...dragit en himla massa vagnar..plockat disk..diskat städat...på jobebt alltså.. junior var hur go som helst.. han tog båda vovvarna på promenad och dammsög hela lägenheten innan jag kom hem från jobbet idag...han är en pärla den grabben.. jag har nyss kommit in från sista vovvepromenaden och tänker inte mer än lägga mig i soffan o softa resten av kvällen...


nattinatt,,,vi ses en annan kväll....kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards