Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Carola - 18 januari 2009 17:21

Blev utmanad av L8:Lotta

1. Länka till dig som taggat dig

2. Berätta sju personliga sanningar om dig.

3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg.

4. Skriv meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


MINA SJU SANNINGAR:


1. Jag är i grund o botten en riktigt latmask, gillar soffan väldigt mycket.

2. Jag slösar väldigt mycket pengar på godis o tidningar..

3. Hatar egentligen att träna, men gör det ändå, för hälsans skull.

4.Tycker om att bara vara ensam, blir "störd" när det ringer på dörren i tid o otid.

5. Sparar på gamla tidningsutklipp..ska försöka göra en klippbok NÅGONGÅNG

6. Blir aldrig nöjd..suktar hela tiden efter mer..oavsett vad det handlar om

7. Spelar hårdrock på högsta volym när jag städar.


Nu har ju jag så dålig koll på var jag har mina bloggfavoriter..kan nog inte hålla koll på alla..men jag utmanar; Lilltroll; Frump; Trollpackan;Tant tagg;sanna; undercover och Maria



Av Carola - 18 januari 2009 16:44

Fniss...hittade ännu en lista..sen kan man ju fundera på vad som är bäst..män eller hundar...eller spelar det någon roll?....


12 LIKHETER MELLAN HUNDAR O MÄN


1. Ingen av dem gillar dammsugaren.

2. Båda tar upp för mycket plats i sängen.

3. Båda känner sig hotade av sitt eget slag.

4. Båda markerar sitt revir.

5. Båda är dåliga på att ställa frågor.

6. Ingen av dem berättar vad som bekymrar dem.

7. Båda luktar äckligare med åldern.

8. De små verkar mer nervösa.

9. Ingen av dem diskar.

10. Båda fiser utan skam.

11. Ingen av dem märker när du klippt dig.

12. Ingen av dem vet hur man talar i telefon.


Men tror nog jag föredrar hundar iaf jag...hihi... även fast män kan vara bra till mycket...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards