Alla inlägg under december 2008

Av Carola - 2 december 2008 18:53

Denna veckans frestelse har tyvärr låtot vänta på sig... men efter en rejäl kopp kaffe så är jag snart tillbaka med recept...

Av Carola - 2 december 2008 18:47

Har bara sovit o svettats o frysit om vartannat... är inte kul nu inte... gubben skulle jag kunna strypa... "du har väl hanmant i klimakteriet" säger han lite halvlustigt....du blir ju ändå snart äldre på lördag!!..TACK för  den!!...kanske inte klimakteriekossa men däremot en PMSkossa kommer att hoppa o slå dig snart svarade jag..och hon kan både sparka o slå......hihi


jag som tänkte ha bakdak i morgon... fyller ju år på lördag så det måste bakas innan. ringde till jobbet idag o kollade läget där..stackars E har fått slitit alldeles själv uppe idag...Madam G har visserligen åxå varit där..men att inte chefen sätter in extra personal när någon är sjuk är ju idiotiskt...


Jag beställde iaf smörgåstårta till på fredageftermiddag..är inte så himla förtjust i gräddtårta på vintern..o är själv urdålig på att göra smörgåstårta..får inte riktigt till det....men madam G på jobbet är kanon på det!


Hur som haver.. nu ska jag försöka få i mig lite kaffe..det riktigt suger i kaffetarmen...

Av Carola - 1 december 2008 18:39

Ja fy vilken tung helg det varit... jag o junior o kärbons äldsta junior har hjälpt kärbon att flytta i helgen..o knappt var det packat heller  så det var bara att packa kartonger medans grabbarna bar möbler... men å andra sidan hade han bara en tvåa som skulle flyttas ur... inte så mycket möbler med andra ord... gick till jobbet halv sju på lördagkväll...grabbarna höll fortfarande på med flytten..

Halv nio började snuttan ringa o undra när jag skulle komma hem... tio var jag klar på jobbet.. det var mycket kvar att göra men chefen var ju åxå där så han tog över när jag gick hem.. gick o mötte kärbon o min son som fortfarande slet med flytten..halv leva gav de upp o vi åkte hem till mig..skulle fortsätta på söndagen istället..

Resultatet av den här helgen är att jag är hemma från jobbet idag... mådde tjyvens när jag vaknade i morse.. det har ju itne blivit någon vila på hela veckan..men tror jag fått en slänga av något elakt virus...är inte alls pigg..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards