Alla inlägg under september 2008

Av Carola - 2 september 2008 07:07

Trött trött trött trött... det är väl allt jag kan säga om morgonen..*L*..


Får väl skylla mig själv.. satt uppe till ett i natt o kikade på hotell o resor till turkiet!!... fasiken har ju nyss kommit hem... men vill åka igen... jag o kärbon hade tänkt åka i maj...ska studsa in i duschen nu..


ha det//


Vill tillbaka...*L*

Av Carola - 1 september 2008 19:59

usch.. det var bara att kasta sig in i arbete så fort man kom hem... en massa strul på jobbet nu.. tydligen är kockens ingifta moster på väg in i jobbet också.. nu har hon varit i matsalen den veckan jag var borta och tydligen tycker hon att hon ska vara kvar där.... suck.. känns som om jag inte orkar bry mig.. har slitit med disken idag.. jag o scheriffen (ja han e tillbaka) kan ju rutinerna från förr men A o A-C lyssnar inte... jag fick springa som en vettvillig mellan köket o matsalen för att samla disk.. tillslut sa jag ifrån och sa att jagbehvöde någon som langade disken till mig.. HINNER inte vara på två ställen samtidigt... jobbade till fyra idag.. men är ledig på onsdag..idag tyckte A-C att fritidsbarnen visst kunde komma o äta mellanmål mellan halv tre o halv fyra!!! För det gjorde absolut inte henne något!!.. Nä nä.. men vi som jobbar i köket vill åxå gå hem. Det tar minst en timme efter avslutad måltid att städa kök o maskiner men det tycks ingen förstå... nä.. idag är jag less o irriterad.. ska vila ut framför tv:n nu innan jag tar vovvarna på sista promenaden.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards