Alla inlägg den 23 september 2008

Av Carola - 23 september 2008 19:03

Äsch.. nu är jag less... tydligen gick inte chefens ord heller fram till madam G på jobbet.. trots tillsägelse från chefen i förra veckan då han klart och tydligt förklarade att jag INTE överhuvudtaget ska ha något med disken att göra..dvs inte köra vagnar eller lyfta disk och att jag har fullt upp med "mitt" område inne på lilla matsalen så kan inte madam G låta bli att fälla kommentarer.. vet inte vad det är med människan.. till och med A som kom och hälsade på nere på jobbet idag märkte vilken dålig stämning det är där nu.

Hur mycket jag än vill så HINNER jag inte köra ner disk till henne.. nu idag var vi visserligen 2 i lilla matsalen och jag frågade J om E skulle vara med och hjälpa till därute men chefen sa att nej.. det är två tjejer här så var inne på lilla båda två istället så kan ni sluta tidigare om ni vill. Så varför i hela friden ska hon då knussla?!..Jag har sagt att visst jag kan ta med mig den rena disken upp då jag har ärende upp (om jag har tid) men har jag inte det måste jag ändå prioritera matsalen.. jag ska ju hinna ut med mellanmål till klockan halv tre åxå.....


Börjar helt enkelt bli less nu.. har till och med suttit på nätet och letat efter andra jobb.. ska det fortsätta vara så här dålig stämmning på jobbet pallar jag inte..tyvärr.. har alltid trivts bra där innan.. vet inte vad som hänt nu..



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards