Alla inlägg den 22 september 2008

Av Carola - 22 september 2008 22:40

Det gick bra att jobba idag.. det kom en ny tjej som ska gå arbetspraktik hos oss i fyra veckor så hon var uppe hos mig i lilla matsalen så idag har det gått väldigt smidigt.. men haf fick en propp idag... fick så fruktansvärt ont i ringfingret efter jag flyttat på ett rack med tallrikar och fingret svullnade upp.. märkte direkt att jag fått en propp.. börjar bli lite orolig nu... kom på att det inte var så himla längesen jag kände på samma sätt i fingret ( om det var samma finger minns jag inte men ett av fingrarna iaf)..

Minns att min mamma fick ständigt småproppar när hon var i samma ålder (visserligen käkade hon p-piller, vilket jag inte gör, men jag röker) min farfar hade kärlkramp liksom skrothandlarn d.y och hans bror..så självklart har jag en klump i magen nu och tankarna har snurrat på mig hela dagen.. gillar inte att ringa läkare så där helt i onödan heller o jag skrämmer väl upp mig själv.. men tycker ändå att det värker till o från i fingret även nu ikväll..'

Har haft det stressigt idag.. ner i tvättstugan efter jobbet.. värmde mat (hade som tur är med mig matlådor från jobbet så jag slapp laga mat).. upttäckte att jag glömt köpa mer hundmat så jag tog en lååååååång promenad ner till Hemköp.. cykeln är det ju punktering på.. hem igen och fortsätta tvätta.. det är nu först jag har satt mig ner.. nä.. jag är nog lite orolig ändå..men ska lägga mig nu sen får jag se om jag iaf ringer rådgivningen i morgon..kram o godnatt

Av Carola - 22 september 2008 07:27

ÄNTLIGEN... är hösten här.. har nyss kommit in från vovvepromenaden...och det var så friskt och skönt ute..jag ÄLSKAR hösten.. till skillnad från många andra så lyser jag upp när det är höst.. jag mår som bäst då.. trotsar regn och rusk och tar mina långpromenader och bara NJUTER...

Ska stressa iväg igen nu..skynda mig till bussen och åka in till jobbet.. får väl hoppas att det är lättare där idag.. hopaps slippa sura miner och drypande kommentarer..


Kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards