Alla inlägg den 20 september 2008

Av Carola - 20 september 2008 22:55

Man kan bli tokig för mindre.. här har jag suttit och bloggeriat LÄÄÄÄNGE.. så lägger hela systemet ner o allt jag skrev bara försvann... kan man bli tokig då.`???..jupp..det kan man..


Hur som helst... har inte haft så mycket tid att sitta här de senaste dagarna.. har ju bar blivit små korta inlägg eller inga alls..har varit lite väl stressigt  men idag har det varit lugnt..


Åkte in till stan med Z och shoppade loss en hel del.. brände barnbidraget o lite till..*L*..mötte A och hennes två troll nere på stan så vi var först in på MC DONALDS  och åt lite.. eller i allafall fyllde magen med lite.. hittade en kanonfin jacka inne på STADIUM sedan bar det iväg ner på JC där fröken hittade en mössa... in på CUBUS där hon hittade mjukisbrallor... inga jeans som hon ville ha först utan det blev hängiga mjukisbrallor.. ja ja.. dagens mode...hrm..*L*.. själv hittade jag en snygg kappa/jacka inne på HM.. måste säga ändå att jag är nöjd med dagen.. även om fötterna mer eller mindre blödde när vi gick till bussen fyra timmar senare.. kärbon lät putt över att vi inte kom hem till honom men vad 17.. jag är så sällan hemma känns det som och jag vill hinna umgås med barnen också.. även om det innebär 4 timmars spring på stan och hål i plånboken..och vi ses ju för 17 gubbar i morgon på gymmet... som förresten har blivit S.A.T.S nu  åker ner till tio i morgon.. skönt att komma igång med ett träningspass.. kan ju behövas efter den här kvällen... har legat i soffan o mer eller mindre tryckt i mig godis i mängder...hihi... det är ju lördag...


 nattinatt

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards