Alla inlägg den 14 september 2008

Av Carola - 14 september 2008 19:00

Frustrerad!!... Har blivit myggbiten NU!!.. Förstår inte var de kommer ifrån... envisa är dem åxå..


Jag har knappt varit hemma i helgen.. eller rättare sagt.. jag har INTE varit hemma i helgen..stannade kvr hos kärbon när jag slutade jobbet i fredags.. Hurtbulliga har vi varit så det stänker om det.. igår morse åkte vi ner till gymmet klockan 9..det har ju varit lite klent med träning sen vi kom hem från Turkiet..alltså lika med NOLL i träning.. vi har helt enkelt inte haft tiden..han jobbar 7-17 varje dag..men är trots det inte hemma förrän närmare 19..bussen ska ju tvättas efter varje pass..det tar ju tid.. själv har jag visserligen slutat fyra om dagarna men det ska handlas o det ska sitta s på en buss o skumpa i två mil innan jag är hemma..en massa onödig tid tas bort.. hur som helst.. i morse var vi åxå ner på gymmet.. men vi fick lite sovmorgon ändå..de öppnade ju inte förrän 10...ahhhhh...det kliar....

Ska väl ta mig något gott o smaskigt att äta snart...är ju hungr...ahhh.... j-a mygg...det kliar som ******** på handen just nu.. kommer tillbaka sen...måste hitta något att få bort klådan med..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards