Alla inlägg den 4 september 2008

Av Carola - 4 september 2008 19:29

Kände en oro när jag åkte in till jobbet i morse.. har ju varit en hoppjerka hela veckan sedan jag kom hem från turkiet.. vet ju inte vad jag ska göra innan jag kommer till jobbet.. men pratade med J (chefen) idag.. både A-K och A slutar snart (A-K är bara vikarie för mig men hjälper till första månaden och A hjälper åxå till nu i början.. hade hoppats på ändå att A skulle bli kvar.. trivs att jobba med henne.. o hon trivs att jobba med mig.. vi kompletterar varandra.. vi behöver inte domdera varandra osv.. utan vet precis vad vi ska göra utan att prata ihop oss före.. A-K vill gärna bossa hela tiden.. A är irriterad på henne likväl som Scheriffen.. hon är inte sammarbetsvillig för 5 öre...vi är vana sedan förr att hjälpas åt.. o inte att en ska hålla hårt på sitt... så hon är väldigt svår att jobba med..

Trött som 17 idag med.. känner att förkylningen e p väg att bryta ut. Men ska jobba i morgon sen ska jag bara vara i helgen. Nu väntar kaffe och expressen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards