Alla inlägg den 3 september 2008

Av Carola - 3 september 2008 14:18

Men blir jag irriterad eller?... Ledig från jobbet idag eftersom jag skulle åka till Tierp och ha möte med försäkringskassan o arbetsförmedlingen.. och eftersom jag bor i Uppland sker mina  AF o FK möten där.. inte i Gävle som ändå är närmare.. Kikade i busslistan..en massa krångel med att hitta en buss som passade.. tar ju ändå en timme ca att åka till Tierp..sen har de ju för 17 dragit in en massa turer nu sedan hösttiderna planerades... Hur som haver... tog lokala bussen ner till centrum.. gick in på Ica o handlade.. köpte vatten (väldigt miljövänligt va?) Amelia och en snickers...gott..och gick mot busshållplatsen. Då ringde telefon... det var A på FK.... mötet inställt för P på AF var hemma med sjuka barn!!..Det var ju knappast första gången DET hände... den här gången hade jag tur... jag hade inte hunnit kliva på någon buss än!!...Hade jag gjort det så bidde det en ofrivillig dag i Tierp där man inte känner en kotte... lite irriterad ändå.. nästa gång hoppas man ju att de ändå ringer lite tidigare...

Stannade hemma från jobbet iaf..vi är för många i personalen där idag så jag skulle bara känna mig mer elle rmindre ivägen... är orolig trots alla löften från chefen J att jag ändå inte blir anställd... det känns lite konstigt nu när kockens ingifta moster har jobbat istället för mig när jag var i Turkiet... hon är ju kvar än.. o verkar ha tagit över det ansvarsområde det var sagt att jag skulle ha... äsch.. jag vet inte.. kan ju vara just nu bara under övergångsperioden..det är mycket som ska göras om innan allt klaffar på jobbet åxå.. men klart orolig är jag.. nästa vecka har vi möte jag, chefen o AF(om hon inte är hemma då åxå)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards