Alla inlägg under augusti 2008

Av Carola - 1 augusti 2008 09:03

Var iväg o tränade igår som vanligt.. körde ben.. följde med kärbon hem till honom och var kvar tills han var färdig i tvättstugan. Mot kvällen åkte vi hem till mig. Z var hemma då. Hon hade åkt från kompisen på eftermiddan och tillbringat dagen med sin storasyster M som är hundvakt hos deras pappa. Deras far har åkt på minisemester till Åland med sin särbo. Jag mådde inte alls bra igår kväll, ont i magen, kände mig hängig.. men det är ju den där tråkiga tiden i månaden..:-( blir ju alltid hängig då). Kärbon berättade iaf om sms:n han fått från X-kroken. Tack.. det värmde att han iaf berättade..hon hade hakat upp sig på saker som hänt när de var tillsammans för TVÅ år sedan.. som hon fått reda på nu!.. snacka om att leva kvar i det förflutna.. hrm.. dags att gå vidare eller?!. Han hade bara svarat henne att : Nyktra människor sover klockan två på natten! Ha ha.. då hade det bara ramlat in sms, men han gav sig inte in i det kriget. Då skulle bara hon vinna på det ansåg han. Och det har han väl rätt i.


Är iaf glad att han berättade för mig, den damen har lyckats sätta hjärnspöken hos mig.. har varit osäker på vad hon sysslar med om man säger så. Har väl sett henne lite grann som ett hot mot vår relation(men tror inte jag behöver oroa mig egentligen)


Hur som haver. Han har nyss åkt till jobbet, vi sov över i morse båda två så han blir lite sen till jobbet. Det är ju så väldigt varmt här hemma så det tar ju timmar innan man lyckas somna på nätterna. En fundering jag har är hur 17 jag ska klara av Turkiets värme om tre veckor om jag inte klarar av värmen här hemma...hrm.. men ärligt talat..Det skiter jag i... fniss... ska bara njuta av min första utlandsresa!! Flyget tänker jag bara förtränga..


Oj.. det blev ett långt inlägg nu på morgonen.. måste studsa in i duschen..  höres sen...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards