Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Carola - 30 augusti 2008 13:04

Har mer eller mindre bott i tvättstugan sedan igår kväll. Men ska snart in o jobba så jag låter kläderna hänga kvar tills i kväll. Hoppar in o jobbar lite extra ikväll, middag för 350 pers. Skönt med lite extra pengar nu när man bränt så mycket i Turkiet..*L*..

Usch..L ringde igår kväll.. känner att jag börjar undvika hennes samtal igen nu. Hon tar för mycket energi. Plötsligt kläcker hon ur sig att hon tänkt åka och plocka svamp i helgen o tänkte ta en tur upp till mig!!!!.. Vad 17 säger man?.. Vill ju inte vara otrevlig heller.. svårt det där.. men jag sa iaf att jag ska jobba hela helgen och inte vet när jag kommer vara hemma.. Fasiken vad svårt det är när man känner att man inte längre vill ha kontakt men inte kan säga något.. vet inte vad eller hur jag ska säga så hon inte blir sårad. Å andra sidan bröt ju hon kontakten med mig för ett halvår sedan när jag , enligt henne, sagt att jag skulle ringa senare under kvällen men inte gjorde det.. grejen är den att jag sa att jag ringer senare ikväll OM jag hinner annars hör jag av mig i morgon..(det var mycket som hände hemma då under den perioden o jag hade helt enkelt inte tid att sitta timtals i telefon.. man har ju ett liv åxå.. eller...??


Nu ska jag ta lurvarna på promenad.. jag o kärbon hämtade hem Bebis igår kväll så nu är familjen komplett igen..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards