Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Carola - 24 augusti 2008 23:17

Vaknade fem av att dörren till rummet stängdes... kärbon skulle tydligen ta en promenad... men vart vet jag inte..gick upp o blossade sen lade jag mig igen.. vaknade en timme senare till doften av kaffe... o inte snabbkaffe.. han tokskallen.. hade varit ner i lobbyn och beställt nybryggt kaffe.. klockan sex på morgonen!! Satt i sängen o njöt.. han e bra go ibland..

frukost halv åtta nere i restaurangen sedan tog vi en tidig morgonpromenad.. bäst att passa på innan det blir för varmt.. gick ner till kleopatrastranden... inte en människa där.. tomt i varenda stol.. två stycken såg vi strax utanför stranden som tränade i utegymmet.. hurtbullar!!.. gick en runda i centrum.. tog kort på Borgen.. Alanya hade inte riktigt vaknat.. men men det är ju söndag så... gick tillbaka till hotellet runt 10.. R gick upp o vilade jag gick ner till poolen.. men ligga där ensam var INTE roligt... poolkillen var lite för enträgen.. "Hey beautyfull woman..are you ok?!".. HELA tiden... det var ju för 17 inga andra som badade.. jag gav upp till slut o hämtade R.. tänkte INTE ligga där ensam med en tjatig turkiskt poolskötare som strök omkring runt solstolen... på något konstigt vis höll han sig borta så fort R kom ner...hehe... karlar!!..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards