Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Carola - 17 augusti 2008 18:12

Har jobbat extra i helgen. Svenska Bouleföreningen har haft lunch två dagar hos oss. De flesta var gulliga o rara men några av pensionärerna var inte alls kul att ha att göra med... men själv är man ju mer eller mindre tvungen att stå där med ett leende iaf.. det klagades om än det ena än det andra. Äta i skolmatsal (även om det inte ser ut som en skolmatsal), var tydligen inte poppis, det fanns ju bara loka citron, loka naturell o lättöl att välja mellan..(vad 17 begär dem?), osv osv... alltid något..

Igår var jag förresten med kärbon på hans jobb.. riksfärdstjänst ner till Trosa o jag följde med som resesällskap.. tio timmar i taxibuss....aj aj... ont i ryggen...

Nu har vi resfeber som heter duga... kanske inte jag...ÄN.. men det kommer väl.. kärbon har resfeber för oss båda så..*L*.. själv är jag väl som vanligt lugn som en filbunke till precis innan avgång.. min oro är bara hur T ska klara att sköta hus o hem i en vecka... är väl rädd för bombnedslaget när jag kommer hem.. men jag tror nog att han sköter sig... Z ska ju vara hos sin pappa hela veckan jag är borta och T kan ju faktiskt gå dit opm det är något också.. så vad har jag egentligen att oroa mig för?!..

Ska tvätta i morgon o packa det sista som ska med.. så tokigt ju när handbagaget ska vara så litet men det ska väl gå vägen ändå. Jobba två dagar till sedan väntar TURKIET.... härligt!! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards