Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Carola - 15 augusti 2008 06:27

Det e mycket nu...*L*... en aning stressigt på jobbet allt ska ju vara klart till på måndag när barnen börjar skolan igen. Den här veckan har det "bara" varit 50 barn som varit till oss och ätit men på måndag kommer det 150 och på tisdag är det närmare 300 barn som kommer ner , på onsdag är hela skolan nere hos oss och äter ca 460 elever... men då har jag precis landat på flygplatsen i Atalaya... hihi 

Men den här veckan är det mycket som ska klaffa. Bytt lokaler har vi gjort nu ska allt ställas iordning. Fick ett mindre utbrott i onsdags på E (nye kocken) när han gjort färdigt maten tycker han att han kan sätta sig vid datorn o slappa tills det är dags för hans egen lunch..J satt i möte så jag fick springa som en tätting mellan serveringen o köket för att hämta sånt som fattades eller som behövdes fyllas på.. smått irriterande! Det är längre till köket nu mer trappor att springa i och inget finns på plats. Men efter ett samtal vid lunchbordet så blev det bättring. Har ju fått höra nu att jag kommer fungera som chef över matsalen osv...HÄPP!..Bra att veta inför löneförhandlingarna i oktober..hihi...


Nu har kärbon precis åkt till jobbet. Själv ska jag sätta mig o njuta av en kopp kaffe på balkongen..Allt lugnt för övrigt....Ha det görgött!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards