Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Carola - 5 augusti 2008 18:40

 Frustrerad.... de har inte ringt om lägenheten än....


Så det lutar väl åt att jag INTE får den eftersom det varit så tyst.. de kan väl iaf ringa o tala om vilket som..

Men kul på jobbet har det varit iaf.. J har så många ideér och det ser ut som om det kommer bli ännu bättre längre fram..spännande är det iallafall.

Åkte ner o tränade efter jobbet. Men det gick tungt.. förmodligen är det för att jag tränande utan "gubben" idag.. han jobbar ju från fyra till tio i kväll... det ÄR inte lika kul att träna ensam...även om det inte direkt var folktomt på gymmet, men man har ingen med som peppar en..då blir det trist. Ont i fötterna har jag.. har fasiken fått fotvårtor sen jag började på gymmet..hrm..vet inte om det beror på dålig städning eller om det brukar kunna bli så.. man kan ju inte direkt släpa med sig ett par flipp/floppar varje gång man ska in i duschen. Ont gör det oavsett.

Och tomt är det hemma åxå.. bara jag o djuren. T är ju fortfarande hos morfar och Z är inne i stan hos sin syster M. Så idag blev det faktiskt färdigmat.. in i micron 6 minuter...den pep nyss så det är väl dags för mig att gå och äta...*L'.... Ha det!..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards