Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Carola - 4 augusti 2008 19:28

Usch.. sitter o lyssnar på vädret med ett halvt öra.. bara regn i morgon åxå..och blåsigt.. som om det inte har räckt med det väder som varit idag..Inte allas trevligt att gå hem i motvind.. höll på att blåsa omkull.. och hundarna är inte alls förtjusta..

Av Carola - 4 augusti 2008 19:15

Det var riktigt kul att komma till jobbet idag, ny chef, nya arbetskamrater. Både J och E som tagit över stället. Kul med nya visioner! Äntligen händer det något på jobbet. J har så mycket planer på hur han ska göra om stället och göra det absolut bästa för barnen som kommer till oss och äter. Än så länge är det bara vi tre som jobbar där, men J ska anställa minst en till i köket. Gav honom tips på en kompis till mig, A, hon är ändå så less på sitt jobb och det skulle vara skitkul rent ut sagt om vi två fick jobba tillsammans.. de TVÅ musketörerna från förr..*L*..

Är nervös som 17 idag, ringde och tackade ja till lägenheten. Min käre far, skrothandlarn, har till o med ställt upp som borgen under första året, så det ska väl va f-n om jag inte skulle få den... men jag vågar inte hoppas än. Har blivit besviken förr..

Älskade kärbon min kom ut hit igår.. han var åxå nervig inför dagen.. första dagen på ny/gamla jobbet. Han jobabr till tio ikväll så jag lär väl inte höra något ifrån honom förrän då. Han kom hit o sov istället för hemma, hade väl svårt att koppla av.

Känns som jag är i nåt sorts lyckorus.. har väl aldrig längta så mycket till jobbet som jag gör idag.. hihi.. även om lokalerna är dem samma så känns det som om man är med om ngt nytt. Får ju vara med från början den här gången. Ser med spänning (och lite oro) fram till morgondagen.. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards