Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Carola - 12 juli 2008 11:49

Ha ha.. jag märker själv att jag slinter på knapparna på tangentbordet.. bokstäver byter plats lite om vartannat.. nu har jag en uppmaning till er nära o kära som läser min lilla enkla blogg: Leta stavfel..leta bokstäver som bytt plats.. och meddela mig sedan...*L*...

Av Carola - 12 juli 2008 11:44

Härligt det var att vakna upp till sommar o sol för en gångs skull..det har man inte varit bortskämd med den senaste månaden precis....har nyss varit ut på lunchpromenade med vovvarna.. ska ta en svängom med dammsugaren innan jga åker in till stan. Kärbon är på svärmors koloni och bygger om, själv ska jag hem till Helen som bor bara ett stenkast därifrån..dricka lite kaffe o snacka lite skit som vi "kärringar" gör..junior ligger fortfarande o sover...förstår inte.. hur kanman sova bort halva dagen på det viset?!!.. jag är åxå uppe till närmare ett om nätterna men kliver ändå upp senast nio...men men.. man gjorde väl likadant själv när man var i den åldern..

näpp....nu väntar städning.. ha det gott... hörs!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards